среда, 24. фебруар 2021.

Lice i naličje Tomislava Momirovića u dva snimka, za premijerku je – emotivac

Želeći da izbegne prvi penal otkad je postavljen za ministra građevine, Tomislav Momirović dao je sebi autogol. Kompromitovala su ga čak dva snimka. Prvi, koji je želeo da javnost vidi i na kom javno ponižava saradnike jer kasne radovi na tunelu. I drugi, snimljen krišom, na kom ministar Momirović psuje i iste ljude koje je javno tobože kudio, sada moli da ga "ne prodaju".
„Nemojte da dajete sebi za pravo da vi rastežete rokove, niste vi državni vrh, niste vi ugovorili ovaj posao“
„Ovo mi je prvi penal, nemojte da me prodate“, čuo se ministar.
Ko je od ove dvojice pravi Tomislav Momirović – onaj prvi, strašan i strog ili ovaj drugi – plašljiv i molećiv – pitali bismo ga tu gde je trebalo da se pojavi, ali nije.
„Ministar Momirović nije tu, zato što je ovo pre svega tema u oblasti zaštite životne sredine, tako da nije bilo potrebe da bude tu“, rekla je premijerka Ana Brnabić o svom ministru.
Koliko juče bilo je i potrebe i poziva medijima, praktično preko noći iskrsle su ministru neodložne obaveze. Da ih je odložio pa došao, ko zna, možda bismo i mi nadrljali.
„Otkazao sam tri sastanka zbog vas! Ko je vama dao pravo da pomerate rokove“, kaže Momirović na jednom snimku.
„Oni kao takvi mali od kužine s onima još manjim od kužine, zapravo izigravaju velikog Vučića“, ocenjuje politički analitičar Cvijetin Milivojević.
„Jociću, šta smo pričali poslednji put? Jesmo pričali da 15. aprila svi radovi moraju da budu završeni? …Ugasite telefon, molim vas“, čuje se razgovor Momirovića i Drobnjaka.
„Može Vučić da se sprda i šali na račun Drobnjaka, jer Drobnjakovo postojanje na mestu šefa Puteva Srbije zavisi isključivo od Vučića. Ali ne može to neki Toma. Ono što je primereno Jupiteru, nije volu“, izjavio je Milivojević.
„Direktore (Drobnjaku se obraća) nemojte da me razočaravate“, poručuje Momirović na snimku.
„Ministar građevine koji je pravnik, došao iz sveta modne industrije i ugostiteljstva… šta god vi mislili o gospodinu Drobnjaku, on je ipak saobraćajni, građevinski inženjer, prema tome, to je nenormalno ponašanje i mislim da to nije pitanje za ljude koji prate politiku, već za one koji prate psihopatologiju političkog ponašanja“, ocenjuje Milivojević.
Sve je, međutim, u oku posmatrača. U oku premijerke, na delu je hajka protiv ministra Momirovića.
„Ja sam na osnovu tih snimaka, i prvog i drugog, videla želju da se putevi završe što pre, da izgradnja ne kasni, da se rokovi ne pomeraju, i da li je našao najadekvatniji i najprimereniji rečnik? O tome možemo da diskutujemo“, kazala je premijerka.
A na snimku: „J**o te, j**o te, j**o te“
„Da lli smo mi Francuzi? Nismo. Ali da li se trudimo da uradimo najbrže što možemo? Apsolutno. Ono što sam ja videla su emocije. I da, bio je energičan i daje sve od sebe da ne kasni, tako da ja kao njegov šef vidim u njegovom ponašanju i neke pozitivne stvari“, kaže Brnabić.
N1: Gospodine Drobnjak, kako ste se vi, onako ljudski, kao čovek, osećali dok vas je ministar Momirović javno ponižavao i disciplinovao pred kamerama? Da li ste i vi to doživeli kao pojačanu emociju i energičnost?
Drobnjak: „Pa nije to baš tako bilo kao što vi kažete“
N1: Bilo je onako kako smo videli, osim ako nema još nešto što nismo videli
Drobnjak: Ja nisam sujetan čovek, kao što je rekla premijerka, ministru su se dogodile emocije, on nas malo više grdio, prozivao da se to završi.
Ministar emotivno vređa, Drobnjak emotivno prašta, premijerka emotivno reaguje na naša pitanja, zove nas licemerima jer kaže nismo reagovali kada je Đilas vređao studente i LGBT populaciju. Do emocija je, nije do ljudi.
„Mogli bi češće da nas pitate kako se osećamo emotivno“, poručuje premijerka.
Mogli bismo. (TV N1, rs.n1info.com, Maja Nikolić, 24.2.2021)

Нема коментара:

Постави коментар