Београд, 18. маја /СРНА/ - Маркетиншки стручњак Цвијетин Миливојевић оцијенио је за Срну да се ОХР најавом рекламне кампање у медијима о "важности рјешавања државне имовине" директно мијеша у унутрашњополитичке теме у БиХ и дерогира Дејтонски споразум, поготово Анекс четири, који чини Устав БиХ.
Миливојевић је истакао да кампање о деминирању и
разоружавању, које су спровођене у БиХ, могу да се разумију, јер се тичу
безбједности грађана, па свако може да их подржи, али не и овакве непримјерене,
политички обојене кампање ОХР-а против акламативног става најмање једног
конститутивног народа.
"Барем ја тако не разумем функцију ОХР-а. Исто као што
нисам разумео ни неке кампање које су биле активне пре деценију и по или две,
које су фактички сугерисале да БиХ има само један избор, а то је пут у
НАТО", рекао је Миливојевић.
Он је указао да ОХР није тијело ЕУ или НАТО-а да би ширио
политичку пропаганду у неком смјеру.
"Кад се ради оваква кампања, која је у овом случају
институционална, јер иза ње стоји једно надтело, односно принудна управа у БиХ,
онда се у старту зна коме је она намењена, шта су њени циљеви и које су поруке
примерене да би се дошло до тих циљева. Све је то у овом случају
непознаница", навео је Миливојевић.
Према његовим ријечима, не зна се да ли је кампања
намијењена грађанима БиХ као државне заједнице, грађанима ентитета или је врста
пријетње институцијама Републике Српске, с обзиром на то да су оне показале
јасан став шта мисле о покушају да се државна имовина књижи на БиХ.
"Може се закључити да је жеља да се пошаље једна порука
која је противна већинском расположењу грађана Републике Српске и њених
институција", оцијенио је Миливојевић, додајући да о свему говори у
кондиционалу, јер је све још у сфери нагађања.
ОХР је расписао тендер за медијску кампању у оквиру које би
рекламирали "важност рјешавања питања државне имовине" за шта ће
потрошити око 68.000 КМ.
На ОХР-овој интернет страници компанијама/агенцијама већ је
упућен позив да доставе медијски план за рекламирање овог питања на три јавна
сервиса /БХТ1, ФТВ и РТРС/ и двије приватне телевизијске станице
/"БН" и "Нова"/.
ОХР намјерава да "важност рјешавања државне
имовине" рекламира и на "Гуглу", "Фејсбуку",
"Јутјубу" и "Инстаграму", а предвиђено је да се рекламе на
телевизијама и на интернету емитују у периоду од 1. јула до 31. августа.
Нема коментара:
Постави коментар